کد خبر: ۴۱۹۴۸
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۶:۲۹
در آخرین گزارش درآمد «آسیاتک» در کدال،

افزایش فروش و درآمد ۴۴ درصدی «آسیاتک» در چهار ماهه ۱۴۰۳ 

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک فروش و درآمد چهار ماهه ۱۴۰۳ را در کدال نسبت به مدت مشابه سال قبل را با ۴۴ درصد رشد اعلام کرد.

به گزارش بخش تحلیلی «نبض فناوری»، شرکت انتقال داده‌های آسیاتک با نماد "آسیاتک" در بورس تهران، درگزارش عملکرد ماهانه منتهی به ۳۱ تیرماه ۱۴۰۳، مجموع فروش چهار ماهه منتهی به پایان تیر را معادل ۹۰۳ میلیارد تومان اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۴۴ درصدی برخوردار است.

درآمد خدمات اینترنت بیشترین گزینه درآمدی این نماد بورسی با ۶۱۳ میلیارد تومان بوده و خدمات اینترنت نیز با ۲۷۳ میلیارد تومان و فروش کالا با ۱۶ میلیارد تومان مجموع درآمد‌های آن در چهار ماهه سال مالی ۱۴۰۳ است.

همچنین درآمد آسیاتک در تیر ماه ۲۴۸ میلیارد تومان گزارش می‌شود که بیشترین میزان فروش آسیاتک از خدمات اینترنتی است که از این گزینه، درآمدی معادل ۱۶۱ میلیارد تومان در تیرماه به دست آورده است. 

در این گزارش منتشر شده در کدال، درآمد حاصل از خدمات فناوری اطلاعات برای آسیاتک در تیرماه نیز ۸۴ میلیارد تومان اعلام می‌شود. 

آسیاتک از فروش کالا نیز در تیر ماه بیش از ۳.۵ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده است. 

شرکت آسیاتک در ۱۲ ماهه ۱۴۰۲ از فروش خدمات، درآمدی معادل ۲ هزار میلیارد تومان محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل آن (۱۴۰۱) رشد ۶۰ درصدی دارد و خدمات اینترنتی بیشترین درآمد این شرکت با درآمدی معادل ۱۴۳۶ میلیارد تومان است.

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک از سال ۱۳۹۲ تاکنون، با هدف همراهی با شبکه ملی اطلاعات و سیاست‌های کلان کشور، ضمن ایجاد و توسعه دیتاسنتر‌های قدرتمند و متناسب با به‌روزترین استاندارد‌های جهانی و سایر زیرساخت‌های ارتباطی مورد نیاز، اقدام به میزبانی بیشترین حجم محتوای داخلی و تامین نیاز‌های سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی در این حوزه نموده است.

این شرکت با داشتن ۱۹ محصول در سبد محصولات آسیاتک به عنوان کامل‌ترین ارائه‌دهنده راهکار‌های ارتباطی در ایران، طیف جامعی از راهکار‌های ارتباطی را به مشترکین خانگی و سازمانی ارائه می‌کند.

افزایش فروش و درآمد ۴۴ درصدی «آسیاتک» در چهار ماهه ۱۴۰۳   
ارسال نظرات
اعطای ۲.۵ همت اعتبار در بازارگاه اعتباری باروک اولین پلتفرم اعتباری ضد تورمی کشور یکساله شد
وبگردی